تنهاترین ها ۱۱

شعر و متن

تنهاترین ها ۱۱

شعر و متن

عاشق پرواز

سلام

خب تا وقتی به من کمک نکنید شعر جدید و متن جدید اضافه نمی کنم

باید کمکم کنید حمایت نمیکنی

میدونی

من پسر دل شکسته

پسر سکوت

نیمه شنوا

۲۳ ساله

بچه تهرون و هم تهرون زندگی میکنم

---------------------------------------------------------------------------------

من عاشق پرواز هستم

 دلم میخواد یه روزی پرواز کنم به طرف ماه

یه روزی دوست دارم روی ابر ها بخوابم

یه روزی دوست دارم بال داشته باشم

یه روزی میخوام از دنیا برم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:51 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
آدم خوبه عاشق پرواز باشه .
روی ابر خوابیدن حس قشنگیه .
زندگی کن و ازش لذت ببر.....

چکامه یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:53 ق.ظ http://simtaba.blogsky.com

رفتی .. نماندی... از آغاز بودن.. از ابتدای نزدیک عشق.. تا انتهایی دور... تا آخر ماندن..
لحظه به لحظه اوج گرفتی.. رفتی تا سقف بی نهایت آسمون..
رفتی و من ماندم... هم پرواز شدی با پرندگان.. و من تنها شدم..
...
..
پریدی مثل پرنده تا انتهای جاده جاودانگی.. تا آخر معرفت حضور..
همه رویاها را بردی.. و رفتی .. میدانستی که آسمان پرواز بی نهایت است..
....
رفتی بی آنکه بدانی کسی هست اینجا در کنار تو...
تو تنها رفتی تا اوج آسمان .. بدون من.. بدون همراهی من.. بدون حضور من..
رفتی با دیگران رفتی... و پرواز کردی با آنها .. و بالهای من شکست..!
...
..
رفتی و با رفتنت همه عشقها، دوست داشتنها، بودنها، دیدنها همه را خاکستر کردی..
من ماندم با تردیدها.. ترسها... نبودنها... نخواستنها.... و تو پریدی...
و تو پریدی............................
و من ماندم...!

دختزر اهریمن یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:15 ق.ظ http://styx666.blogsky.com

منظورت از حمایت نظره ؟
بیا اینم حمایت
هو هو مرتضی
ما مرتضی میخایم(چشمک)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد