تنهاترین ها ۱۱

شعر و متن

تنهاترین ها ۱۱

شعر و متن

Step up( فیلم خارجی)

اون گفت سلام – اسمم اینه

میشه اسمت رو بهم بگی؟

به نظر میاد که هدفمون یکی باشه.

همه چیز مهیا است.

من از سمت چپ شروع کردم

و من باید ببرمش سمت راست

اون نمی تونست نفس بکشه

اما تمام شب رو می رقصه

تو سعی می کنی

اما نمی تونی با احساس درونت بجنگی

میدونی

و من این رو تو چشمات میبینم

تو من رو میخوای

مهربان مثل مادر

تو غیر قابل پیش بینی هستی

تا زمانی که من رو نگاه میکنی

اوه

او بخودی که من رو نگاه میکنی

تو رو حس میکنم

نمی تونم کاری کنم

فقط خونسردم

نمیتونم ضربان قلبم رو حس کنم

وقتی این کار میکنی

نزار کسی مانعت بشه

حرکت کن

صدا را طنین انداز کن

حالا بالا بپر

من میگم سیارا رو مورج رادیو شماست

همه تغیی کردن

مثل سس تند شدند

مواظب باش ممکنه بسوزی

میتونی کارهات رو راحت انجام بدی

این تنها کاری که میتونی بکنی

تو سعیت رو بکن

اما نمیتونی احساسات درونتت انکا کنی

برای اینکه من از تو چشمات میبینم

تو من رو میخوای

درست مثل یه مادر

تو غیر قابل پیش بینی هستی

تا زمانی که من رو نگاه میکنی

من تو رو احساس میکنم

من نمیتونم کاری کنم

فقط خونسردم

من تو رو تو ضربان قلبم تو رو حس میکنم

وقتی که این کار و با من میکنی

نزار چیزی مانهعت بشه

حرکت کن صدا بزن

حالا بپر بلند شو

من تکون دادنت رو دوست دارم

برای همیشه با من برقص

میتونم باهم خوش بگذورنیم

دنبالم بیا

تا قلبمون باهم بتپه

من و تو یک به یک

باهم یکی بشیم

تو الان نمیتونی بری

باید از انجا بریم.

اوه اوه ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد