تنهاترین ها ۱۱

شعر و متن

تنهاترین ها ۱۱

شعر و متن

If I had 1 wish

If I had 1 wish

magnify

Even if I had 1 wish...          

I wouldn't wish for u to love me, 

                              Because I don't want your love to come from a wish... but straight from your heart.

نظرات 4 + ارسال نظر
a new person یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام؛خیلی اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم.جالبه!
راستی اگه اجازه بدید می خوام از poem English سر کلاس ام استفاده کنم!
??? Do you agree

پاورلیفتر یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ق.ظ http://www.lahijweb.blogsky.com

سلام دوست خوبم . عیدت مبارک . تعطیلی بهت خوش بگذره .
پاورلیفتر برات عیدی خوبی در نظر گرفته !‌سر بزن پشیمون نمیشی !‌

a new person پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام
خیلی دوست دارم بیشتر باهاتون آشنا شم.کلی ازتون سوال دارم!!!

قناری تنها پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ق.ظ

سلام ؛ وبتون عالیه، این سومین نظر یه که براتون می ذارم. خیلی دوست دارم در باره ی Poem English بیشتر بدونم!!!
تو یادگیری زبان یه وسواس خاصی دارم که مانع پیشرفتم می شه!!!
میشه بگید چطور شما مسلط شد ید که شعرم می تونید بگید؟
شاید از نظر شما خنده دار باشه ،ولی اونقدر برای زبان حساسیت به خرج دادم که موفقیت تو زبان برام شده یه رو یا!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد