تنهاترین ها ۱۱

شعر و متن

تنهاترین ها ۱۱

شعر و متن

نوشتن........

برای از تو نوشتن انگاری دیر شده باز
چشات ازدیدن چشمام انگاری سیر شده باز
رفتی من و گذاشتی توی بغض انتظار
کاش بدونی لحظه ها چقدر نفس گیر شده باز

برای از من نوشتن انگاری خسته شدی
میگی من قفس شدم تو مرغ پر بسته شدی
رفتی من و گذاشتی تو یه دنیای سیاه
قفسم هنوز ولی پرنده رسته شدی

برای از عشق نوشتن انگاری دنیای ما جا نداره
عاشقی یه حرف گنگیه که فردا نداره
میرن و تنهات میزارن تو یه دنیای شلوغ
اونا که میگفتن عاشقن میرن این دیگه اما نداره

نظرات 1 + ارسال نظر
هاشم چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.jameejam.blogsky.com

سلام بشما دوست عزيز
طراحی زيبا در کنار جملات زيبا جلوه خواصی به وب شماداده که جای تحصین دارد
با آرزوی موفقیت روز افزون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد