تنهاترین ها ۱۱

شعر و متن

تنهاترین ها ۱۱

شعر و متن

(( دوستت دارم))

گریه می کنم
اشکهایم روی گونه هایم می لغزد
دستانت زمانی اشک هایم را بر روی گونه هایم پاک می کرد
زمانی همیشه دستانت دور گردنم بود
با من بودی
سرت بر روی شانه هایم بود
زمزمه هایت همیشه در گوشم هست
به یاد جملاتت می افتم
همیشه تو را در کنارم حس می کنم
اما دیگر
تمام شد
وقتیکه در زمین و آسمان
تو آغاز می شوی
یکی بود
یکی نبود
غیر تو این جا کسی نیست
...
گوش هایم را بریده ام
اما هنوز
در گوشم صدای توست
به گردنم دست زدم
این جا
جای دستهای توست
بر روی شانه هایم سنگینی تو را حس می کنم
دست نمی دهم به این بازی
بازی عشق هم پایانی دارد
پایان عشق
جدایی
رهایی
وقتی تو نیستی
من با خودم هم حرفی ندارم
آن جا که از دست دادن
تو را شرم نمی شود از با من بودنش
من دستم را به کسی دیگر نمی دهم
چرا که من تو را
دوست دارم
برای تو هر کاری کردم
از همه چیز و همه کس گذشتم
برای اینکه
عاشقتم
عاشقانه دوستت دارم
نظرات 3 + ارسال نظر
علی یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:30 ق.ظ http://www.ABehzadian.Blogsky.com

با سلام...
وبلاگ شما مطالب با معنایی دارد که عمق ان به اندازه بزرگی خداست!
اما حیف قالب زیبایی برای در برگرفتن این جملات زیبا در وبلاگتان نیست.
برای دانستن این موضوع می‌توانید از گلچین دانش استفاده کنید و من هم در خدمتم.
خدانگهدار.

رسول یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:03 ق.ظ http://www.Rasool2005.Blogsky.Com

سلام مرتضی جان
وبلاگت حرف نداره فقط اگه میشه یه قالب زیبا بذار براش و این کدی را که میگم بهش در قسمت ویرایش قالی بزن تا مثل سایت من کناره هاش گلدار باشه.به نظر من اگه اسم وبلاگت رو از دور ماوس برداری و به جاش ساعت بزاری بهتر میشه.حتما به سایت من بیا و تو هم نظراتت رو بدون هیچ کم و کسری به من بگو.اگه به هر کدی هم نیاز داشتی به من بگو. اینم آیدی من است: Rasool_Pro2005
منتظرت هستم خدانگهدار

[ بدون نام ] دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:12 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد